Delicious LinkedIn Facebook Twitter RSS Feed

Good Morning Guys, I had a Dream about u Guys Last Night :-)

gOOD mORNING sUNShInE..

I have no class today, don't know what to do.. nak g bilik Pn. Rahani for getting a little bit of information more on staff team building last year. the purpose of it is to cover on my faculty staff activity in order to be publish in faculty magazine, Comm Up Date.
eh excited nak citer, mlm td mimpi my fellow class mates and with my lovely ikhsan. yang kelakar and sedih gak la citer ni bila mimpi bdk kelas aku Nick Yasier leh wat bodo and being rude with me.. Tah pe masalah mamat tu pon aku x tau, aku mintak stepler kat die patu die le wat bodo org mintak byk kali da masa tu patu die campak je kat aku and then die ckp pon tengking2..  Da la masa tu dia dok belah Che Nur.Che Nur pun cam de masalah je.. entahla sedih je mimpi tu, patu masa Nick dok bising2 Ikhsan de kat sebelah I Thought die x dgr la tetibe die bangun and tumbuk Nick??
  Nick YAsier mamat kat blakang tuh yg tunjuk peace tu..
Terkujat beruk sehh aku, aku da nangis da soh stop sbb takut and x suke gado2 ni.. First ye la dlm citer tu nick was not supposed to be like that sbb i don't have any problem with him so knp nk cam tu kn?
patu Ikhsan ada bg speech tok statemnet yg xle wat camtu kat wife die? siapa wife die? aku la.. Of Course..
Patu Ikhsan menangis sambil ckp tu patu semua org menangis and rase sebersalah, patu sekumpulan Guys lari and peluk die cakap die sgt baik hati and they are sorry for the misbehaviour. lelaki2 tu sume nye konon nk back up Nick tp x jd.. 
Patu tetibe masuk part agak pelik and kelakar la kan d mana our Uni VC, Dr. Sahol was there and suruh I and Ikhsan dok kat 1 kerusi special yg menunjukkan kami pasangan yg d gemari and d contohi.
hahha masa tu laki aku bdk2 ppn semua adored him.. Semak! 
Patu Dr.Sahol soh carik pintu rahsia kalo betul kami hebat, sekejap je aku dapat carik kat pintu and tingkap2 tu ada kalimah2 ALLAH sebagai ukirannya.. HEbat..
ni ukiran kat pintu

tapi dalam mimpi tu gambar die lagi lain x tau camne nk gambar kan. ade sikit2 cam dalam gbr atas ni la..
Aku selalu gak mimpi jumpa barang2 zaman Rasulullah S.A.W.  yg d gunakan dalam peperangan.. Maksud nye ape?

0 CommEntS: